Doornroosje

Tijdloos – conversie gedreven – ontwerp

doornroosje2-380x590

Eye candy

In 2011 lanceerden wij onze eerste site voor Doornroosje en, in opmars naar het in 2014 geopende nieuwe Doornroosje, volgde een sprankelende nieuwe (WordPress) website waarin visueel flink uitgepakt wordt. De website is gericht op ticketverkoop en biedt in een logische en prettige opbouw alle prikkelende content die daarvoor gewenst is.

In samenwerking met ons nieuwe merkbureau kreeg Eagerly carte blanche en mét resultaat.

Freek Koster Marketing - Doornroosje
Doornroosje-590x360

ActiveTickets WordPress plugin

Doornroosje maakt gebruik van onze geavanceerde ActiveTickets WordPress plugin waarmee we optimale redactionele efficiëntie bieden door synchronisatie van events met WordPress, ook synchroniseren we de ticketkopers (nieuwsbrief abonnees) met Eagerly Newsletters en genereren we op basis van verkoopstatistiek tips voor Eagerly Narrowcasting. Ook de nieuwe ActiveTickets kassa 3 is door ons geïntegreerd.

Ontvang af en toe updates over online marketing in je mailbox.

Wat is je e-mailadres?
Uw aanmelding is gelukt