MBO Utrecht

Behulpzaam bij studiekeuze(stress)

Studiekeuze stress reduceren

Meer studenten op de juiste plek, dat was de opdracht. Studenten moesten eenvoudiger kunnen vinden en snappen wat een opleiding behelst. De inhoud van de opleiding doorgronden in klare taal, checken of deze aansluit bij je competenties en weten wat je er later mee kan worden. En dat op een onderscheidende manier die past bij de (visuele) belevingswereld.

Met lichte tegenzin

De keuze van een studie is voor veel studenten niet eenvoudig, het gaat je leven bepalen en je vindt misschien nog zoveel leuk, keuzestress. MBO Utrecht moest van de oude gortdroge beschrijvende pagina’s af. Ze wil aankomende studenten in een compact verhaal enthousiasmeren voor wat je met een opleiding uiteindelijk kon doen. Vanuit dat oogpunt hebben we ‘storytelling stroken’ ontwikkeld, waarmee MBO zelf de juiste mix aan persuasieve prikkels kan samenstellen. Heldere conversie punten zijn steevast in beeld. Deze ‘stroken’ oplossing hebben we bij Eagerly inmiddels meermaals toegepast want voor opdrachtgevers geweldig goed blijkt te werken.

Door kritisch en slim te zijn heeft Eagerly onze website duurzaam en flexibel gemaakt. We zijn erg blij met de website voor studentenwerving die is ontstaan uit onze samenwerking met Eagerly.
MBO Utrecht
Marketing

Prikkelend resultaat

Een knisperend fris design en fijn redactioneel platform (WordPress met Eagerly stroken) maakt dat MBO Utrecht simpel, snel en effectief potentiële studenten kan informeren en converteren naar nieuwe studenten. De website is flexibel qua opzet, zo kunnen we snel meebewegen met de veranderende behoeften van studenten en opdrachtgever.

Matthijs praat je bij